• http://www.facebook.com/profile.php?id=100002114813188 Lala Cayunk

    <3

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001023025389 Araa Cayunk

      oii… asyik <3 jje…

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

        yg ckp 2×5

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000186713181 Khairul ‘Alimi

    insyAllah…lelaki sbgai khalifah d bumi ni dtugaskn untuk membimbing xkira yg baik xtau tidak seseorng prmpuan e2…hanya Allah yg tahu jodoh seseorng e2,kita hnya berusaha,doa n tawakkal…

    • http://www.facebook.com/shamir.adnan Shamir Adnan

      I like you comment!!!!!

  • aku syg dier

    <3 i wnt let him go…..otak mahu dier pergi dari hidup nie tp hati xsanggup melupakan dier :(

    • http://www.facebook.com/shamir.adnan Shamir Adnan

      Berilah masa…. mmg tipu kalau kita kata kita boleh lupakan semua…

      Memori akan kekal… Rasa masih ada… Cuma terimalah dia bukan milik kita..

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001023025389 Araa Cayunk

        terer la.. jawapan positiv…

        • http://www.facebook.com/shamir.adnan Shamir Adnan

          Betul pe Araa… ^_^

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

          :)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001023025389 Araa Cayunk

    benci mcm mn pun klu dah jodoh kita tetap jodoh kita… x gitu kiki oi? haha

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

      amik 2 22…. tamak..haha

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000186713181 Khairul ‘Alimi

      hehe btl,amk dua2 kalo yg ade dua,tp bole ke…benci cmne pn lau jodoh,bnci jd sayang :D

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

        :D

  • Lagenda Puake

    sedih..bile di angap khianat dgn pasangan sendiri..walhal, die lg la..khianat cinta..

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

      sabar ea… stiap yg blaku pasti ada hikmahnya…

      • http://www.facebook.com/akulah.aku2 Akulah Aku

        want 2 hear 1 funny fact then? “perkara yg BENAR itu biasanya PAHIT,dan pekara yg DUSTA/PALSU itu biasanya MANIS…”

  • Syahidahsuhaimi

    terima la dengan hati yg terbuka…

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002321696909 Kiki Cayunk

      :)

  • http://pulse.yahoo.com/_JZVX6MU6MPTSMYWZYGJKL2M5JQ vampire

    dah nk msuk 3thun…tp xpnh dpt lpe kn die.. tiap hari ckp kt diri sndiri, xnk amek thu psl die ngn awek die, tp xbleh. kdg2 mcm tunggu je die break off ngn awek die, jaht kn?? tp ble pk blk, kalau die break off ngn awek die, sy mmg xnk kn die. cme tah la. rse sedih ble tgk die ngn awek die skrg….npe??

    • Shahrul_022000

      Sbb awk x ikhlas kan pe yg dah b,laku :)

  • eyra edora

    admin…. ;’( sy prlu kn nshat dr admin…cm yg d ats tu…sy dh sedie tahu…tp sy xleh time..sgt2 xboleh,,,saket…. :’(

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001525857366 Kiki Cayunk

      Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja.. Tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang..

      Kadang kehadiran cinta yang tidak berbalas tidak seharusnya membuatkan kita terus lemah dalam mengejar erti realiti.. Sedarlah cinta bukan terletak pada satu impian yang kita cari selama ini.. Merasai masih ada nilai cinta seharusnya kita bersyukur kerana dalam hati kita masih ada ruang untuk berharap pada satu pautan..

      Dan kadang cinta tidak berbalas seharusnya membuatkan kita lebih bersemangat dengan lebih membara kerana kita yakin akan sesuatu yang belum pasti.. Bersabarlah menghadapi peritnya pertemuan dalam perpisahan.. Dan sabar itu harus ada..

      • Prue_dina

        sy setuju sgt2..memberi pada yg tak menghargai dan bukan yg Allah dan tentukan mungkin buat hati kita terluka..tapi yakinlah Allah maha mengetahui apa yg terbaik wat HambaNya

  • ~waamoyidin~

    Saya tahu Allah tahu aper yang terbaik tuk saya,kasih dan sayang saya hanya untuk lelaki yang ikhlas..

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001525857366 Kiki Cayunk

      org yang baik hy utk org yg baik2 sahaja..hehe…

  • Deadsoul0308

    apekah mksdnye kalo our ex gf ‘ve got new bf which more rich and clever than me, but at the same time still angry at me,and much more at my gf..