• nina davinson

    heyp ! . new here ,. add me at fb nurdayana arif .

  • Nor_aida71

    kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu ,, bukan kerana kita tidak berhak untuk perkara tersebut ,, tetapi kerana Allah tahu, kita berhak lebih baik daripada itu ♥

    • azlan

      btul jga ke kau ckp niee.

      • nadia razi

        ape yng bt0lnye azlan ah .

  • nur ain

    kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu ,, bukan kerana kita tidak berhak untuk perkara tersebut ,, tetapi kerana Allah tahu, kita berhak lebih baik daripada itu ♥

    • daniel

      saya na tulis “saya rindu awak”
      atas batu, pastu saya baling batu tu,
      kat kepala awak, biar awak rasa,
      sakitnya mrindui awak,~ :P

    • nadia razi

      pewit awek cun …. bleh knl x ? hahahaha…….

  • Lina_ling97

    wah~~~ayat2 cinta korang memang jiwang2!!!!:)

  • Ezatysofea

    cintailah dye sbagaimne dye mncntai kamoo….
    jgn ucpkn syg jke tpkse..
    jgn mnyayangi jke aty da bnci..&
    jgn dpndm jke dah bnci..

    • Adzam_bandz

      saya nk mncintai kamu bole?hahahah

  • Adzam_bandz

    cinta itu ibarat biskut tiger? jika dimakan ia nya sedap..paham2 laaa

    • parrel rizki

      knpa cnta di.. mkan kee.
      klaw lah cnta 2 bleh d mkan, da lama aku da mkan
      huhukz, jgan mara yaa

  • Daniszack45

    jangan menyentuh idup ssorang jika kita hnya mhu pmainkan dia.. kerana cinta ibrat ubt bagi sgalanya…. jika trluka d aty pst susah untuk sihat… setia lahh pad yg satuuu

  • Fafar_neslo94

    saye akn mule kn idop baru tnpe awq lagi .

  • Faiz_wanded

    hye you all , add me at fb http://www.facebook.com/profile.php?id=100001619725051 <— spoting me …

  • Sizql86

    biqr lqh diq pergi…qsql kqn dyq bqhqgiq….biqr lqh dyq benci yg pnting jqngqn bersedih…….

  • nur haziera 98

    tiada apa yang mampu ku ungkapkan selain kata cinta buatmu..dan tiada yang lain dihatiku selain kamu.. ==’

    • damnYOu

      noob

  • aryana

    hai…

    • epol_nyoot-ii

      Hai.. hikhik

  • bro are_fize

    hey..ley x nk knl ng awk??cz sy tgk awk so sweet sgt2 aieyn..aieyn sy hrp awk dpt trma sy utk m’jd kwn br awk & lau ada jdh pnjg kta b’kwn mgkin awk dpat mnerima sy utk m’jdi teman idup b’sama awk k
    add my facebook=hafize_dragon77@yahoo.com

  • eida fieyda

    jika kita mencntai seseorg, lepaskanlah dia tuk mencari kebahagian jika dgn kita kebahagian tuk dirinya tiada.. . <3

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Mulut boleh bohong , mata boleh bohong , tapi kita tak boleh bohong dengan hati kita sendiri dengan apa yang kita rasa dalam hati kita .

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Jika namamu telah tercatat dalam luh mahfuz percayalah Allah akan satukan kita =)

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Izinkan saya menjadi kekasih halal buatmu sayang ?

  • lOneLyy persOn

    Saye belajar untuk menerime hakikat bahwa kite tiada jOdOh . . wlaupun dah 4thun kite bersama , ,tapi , ,Allah lebih sayangkan awak , ,dah 2thun awak pergy tinggalkan saya , ,tapi tiada siapa pom yang dapat menggantikan tempat awak d hati saye , ,belum terbuka lagy untuk sesiapan pom . . RINDU AWAK SETENGAH MATI :’(

  • choc latte

    setelah kita lafazkn janji,
    telah kukunci pintu hati.. :’(

  • http://twitter.com/nur_anissanf nur fatihah anissa

    kata cinta boleh mengubah kita boleh untuk menjadi saya pada suami atau teman lelaki kita.

  • Aten Swangger

    Kadang kadang kita berpura pura tersenyum sebab kita nak jaga hati dia , tapi dalam senyuman kita itu dia dia tak tahu yang kita sedang menangis sebab dia :’)

  • http://twitter.com/nur_anissanf nur fatihah anissa

    Kadang – kala orang yang kita sayang boleh menyayanggi kita tetapi orang yang kita benci itulah yang boleh mencintai kita seumur hidup kita sampai bila – bila….

    • epol_nyoot-ii

      Kadang – kadang.. cinta membuat kita merana.. tapi kalau cinta itu di belai n di jaga sepenooh masa.. ia akan .. ia akan .. ??
      ::: haha.. lupeer lh .. k yg penting .. jaga lh elok -ii cinta toow yeer.. hikhik.. k bye………

  • intan suriyani

    ayat yang sangat membri makna pd kuu..

  • ena

    btol

  • elly

    so apa pun yang terjadi kita harus terima dan bangkit…jangan biarkan hati kita disakiti berkali-kali…

  • affiqa

    saya x harap awk rindu kan saya but saya setiasa mendoa kan awk agar x melupakan saya ..;)

  • affiqa

    biar aku mencari kebahagian aku sendiri tanpa kamu .. kerna kamu telah pergi dalam hidup ku untuk selama-lamanya … i l0ve y0u for ever …

  • affiqa

    jagan putus kan persahabatan kerna sebuah percintaan kerna sebuah persahabatan sukar dicari .. ok ;)

    • ADLIEY

      hai awk..apa khabar…comel la awk ni..

    • epol_nyoot-ii

      Eee… comell nyeer awq.. hikhik.. nengook acam nakal jeer.. tapi.. comell..hikhik.. sorry merepeek pepagi nie.. hikhik..

  • Affiqa_fiqa

    cinta x kan datang sendiri tanpa di cari …

  • Athirah Kenangan Lalu

    Kadang kita terlena dengan waktu sehingga lupa dengan hal terbaik yang harus kita lakukan…

  • nadia razi

    brux jea . aku lgy lawa . hahaha

  • aliff

    ikan keli ank biwak saya suka awk

  • muhd iqmal

    disaat aku mencintaimu,aku akan terbang tinggi bersamamu,tetapi apabila kau pergi tinggalkan aku,aku akan jatuh ketanah.

  • MC Izani Langkap

    hi semua :) nak berkenalan leh :)

    • epol_nyoot-ii

      Boleeh jeer.. hohoh..

  • MC Izani Langkap

    kalau kita sayang kan seseorang tu jangan lah kita berputus asa walau sekali pown..kalau anda berputus asa anda tak akan mendapat hasil apa-2 pown..dan kalau anda tidak berputus asa anda akan mandapat hasil nye tak percaye anda cuba lah..SELAMAT MENCUBA :)

    • ADLIEY

      koya star smua…

  • ADLIEY

    hai..nk NO phone boleh????hehehehehe..awk ni comel lah.. :)

    • epol_nyoot-ii

      Sapeer..? Aq keer.. hahax..!

  • epol_nyoot-ii

    Kenapeer org bercinta suka meraba-ii
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    sebab.. cinta kan buta .. (∩_∩)

  • NurAin

    Saat yang paling bahagia adalah ketike
    orang yang kite sayang tersenyum
    dan lebih membahagiakan lagi
    apabila kita adalah insan disebalik
    senyuman itu :’)

  • haidasyazwan

    kalau saye dah x de dari sisi awq suatu ari nanti ,awq akn indu saye x
    ( I LOVE YOU)

  • haidasyazwan

    ank itik berlari2 mengejar ibunye…tetapi ibunye tengah berdating…hahahaha :) :) (+) (+)

  • mimiynein

    tiada cinta yg suci melainkan cinta mama