• nina davinson

    heyp ! . new here ,. add me at fb nurdayana arif .

  • Nor_aida71

    kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu ,, bukan kerana kita tidak berhak untuk perkara tersebut ,, tetapi kerana Allah tahu, kita berhak lebih baik daripada itu ♥

    • azlan

      btul jga ke kau ckp niee.

      • nadia razi

        ape yng bt0lnye azlan ah .

  • nur ain

    kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu ,, bukan kerana kita tidak berhak untuk perkara tersebut ,, tetapi kerana Allah tahu, kita berhak lebih baik daripada itu ♥

    • daniel

      saya na tulis “saya rindu awak”
      atas batu, pastu saya baling batu tu,
      kat kepala awak, biar awak rasa,
      sakitnya mrindui awak,~ :P

    • nadia razi

      pewit awek cun …. bleh knl x ? hahahaha…….

  • Lina_ling97

    wah~~~ayat2 cinta korang memang jiwang2!!!!:)

  • Ezatysofea

    cintailah dye sbagaimne dye mncntai kamoo….
    jgn ucpkn syg jke tpkse..
    jgn mnyayangi jke aty da bnci..&
    jgn dpndm jke dah bnci..

    • Adzam_bandz

      saya nk mncintai kamu bole?hahahah

  • Adzam_bandz

    cinta itu ibarat biskut tiger? jika dimakan ia nya sedap..paham2 laaa

    • parrel rizki

      knpa cnta di.. mkan kee.
      klaw lah cnta 2 bleh d mkan, da lama aku da mkan
      huhukz, jgan mara yaa

  • Daniszack45

    jangan menyentuh idup ssorang jika kita hnya mhu pmainkan dia.. kerana cinta ibrat ubt bagi sgalanya…. jika trluka d aty pst susah untuk sihat… setia lahh pad yg satuuu

  • Fafar_neslo94

    saye akn mule kn idop baru tnpe awq lagi .

  • Faiz_wanded

    hye you all , add me at fb http://www.facebook.com/profile.php?id=100001619725051 <— spoting me …

  • Sizql86

    biqr lqh diq pergi…qsql kqn dyq bqhqgiq….biqr lqh dyq benci yg pnting jqngqn bersedih…….

  • nur haziera 98

    tiada apa yang mampu ku ungkapkan selain kata cinta buatmu..dan tiada yang lain dihatiku selain kamu.. ==’

    • damnYOu

      noob

  • aryana

    hai…

    • epol_nyoot-ii

      Hai.. hikhik

  • bro are_fize

    hey..ley x nk knl ng awk??cz sy tgk awk so sweet sgt2 aieyn..aieyn sy hrp awk dpt trma sy utk m’jd kwn br awk & lau ada jdh pnjg kta b’kwn mgkin awk dpat mnerima sy utk m’jdi teman idup b’sama awk k
    add my facebook=hafize_dragon77@yahoo.com

  • eida fieyda

    jika kita mencntai seseorg, lepaskanlah dia tuk mencari kebahagian jika dgn kita kebahagian tuk dirinya tiada.. . <3

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Mulut boleh bohong , mata boleh bohong , tapi kita tak boleh bohong dengan hati kita sendiri dengan apa yang kita rasa dalam hati kita .

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Jika namamu telah tercatat dalam luh mahfuz percayalah Allah akan satukan kita =)

  • http://twitter.com/Fatihah_Husni I’m Yours ♥

    Izinkan saya menjadi kekasih halal buatmu sayang ?

  • lOneLyy persOn

    Saye belajar untuk menerime hakikat bahwa kite tiada jOdOh . . wlaupun dah 4thun kite bersama , ,tapi , ,Allah lebih sayangkan awak , ,dah 2thun awak pergy tinggalkan saya , ,tapi tiada siapa pom yang dapat menggantikan tempat awak d hati saye , ,belum terbuka lagy untuk sesiapan pom . . RINDU AWAK SETENGAH MATI :’(

  • choc latte

    setelah kita lafazkn janji,
    telah kukunci pintu hati.. :’(

  • http://twitter.com/nur_anissanf nur fatihah anissa

    kata cinta boleh mengubah kita boleh untuk menjadi saya pada suami atau teman lelaki kita.

  • Aten Swangger

    Kadang kadang kita berpura pura tersenyum sebab kita nak jaga hati dia , tapi dalam senyuman kita itu dia dia tak tahu yang kita sedang menangis sebab dia :’)

  • http://twitter.com/nur_anissanf nur fatihah anissa

    Kadang – kala orang yang kita sayang boleh menyayanggi kita tetapi orang yang kita benci itulah yang boleh mencintai kita seumur hidup kita sampai bila – bila….

    • epol_nyoot-ii

      Kadang – kadang.. cinta membuat kita merana.. tapi kalau cinta itu di belai n di jaga sepenooh masa.. ia akan .. ia akan .. ??
      ::: haha.. lupeer lh .. k yg penting .. jaga lh elok -ii cinta toow yeer.. hikhik.. k bye………

  • intan suriyani

    ayat yang sangat membri makna pd kuu..

  • ena

    btol

  • elly

    so apa pun yang terjadi kita harus terima dan bangkit…jangan biarkan hati kita disakiti berkali-kali…

  • affiqa

    saya x harap awk rindu kan saya but saya setiasa mendoa kan awk agar x melupakan saya ..;)

  • affiqa

    biar aku mencari kebahagian aku sendiri tanpa kamu .. kerna kamu telah pergi dalam hidup ku untuk selama-lamanya … i l0ve y0u for ever …

  • affiqa

    jagan putus kan persahabatan kerna sebuah percintaan kerna sebuah persahabatan sukar dicari .. ok ;)

    • ADLIEY

      hai awk..apa khabar…comel la awk ni..

    • epol_nyoot-ii

      Eee… comell nyeer awq.. hikhik.. nengook acam nakal jeer.. tapi.. comell..hikhik.. sorry merepeek pepagi nie.. hikhik..

  • Affiqa_fiqa

    cinta x kan datang sendiri tanpa di cari …

  • Athirah Kenangan Lalu

    Kadang kita terlena dengan waktu sehingga lupa dengan hal terbaik yang harus kita lakukan…

  • nadia razi

    brux jea . aku lgy lawa . hahaha

  • aliff

    ikan keli ank biwak saya suka awk

  • muhd iqmal

    disaat aku mencintaimu,aku akan terbang tinggi bersamamu,tetapi apabila kau pergi tinggalkan aku,aku akan jatuh ketanah.

  • MC Izani Langkap

    hi semua :) nak berkenalan leh :)

    • epol_nyoot-ii

      Boleeh jeer.. hohoh..

  • MC Izani Langkap

    kalau kita sayang kan seseorang tu jangan lah kita berputus asa walau sekali pown..kalau anda berputus asa anda tak akan mendapat hasil apa-2 pown..dan kalau anda tidak berputus asa anda akan mandapat hasil nye tak percaye anda cuba lah..SELAMAT MENCUBA :)

    • ADLIEY

      koya star smua…

  • ADLIEY

    hai..nk NO phone boleh????hehehehehe..awk ni comel lah.. :)

    • epol_nyoot-ii

      Sapeer..? Aq keer.. hahax..!

  • epol_nyoot-ii

    Kenapeer org bercinta suka meraba-ii
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    sebab.. cinta kan buta .. (∩_∩)

  • NurAin

    Saat yang paling bahagia adalah ketike
    orang yang kite sayang tersenyum
    dan lebih membahagiakan lagi
    apabila kita adalah insan disebalik
    senyuman itu :’)

  • haidasyazwan

    kalau saye dah x de dari sisi awq suatu ari nanti ,awq akn indu saye x
    ( I LOVE YOU)

  • haidasyazwan

    ank itik berlari2 mengejar ibunye…tetapi ibunye tengah berdating…hahahaha :) :) (+) (+)

  • mimiynein

    tiada cinta yg suci melainkan cinta mama

  • Siti

    Cinta tu indah…tp apa la guna nya klau cinta tu,cuma di bibir je???

  • lola loli popink

    hye u allzz.. salam prkenalan..

  • lola

    The shortest word I know is “I”.
    The sweetest word I know is “LOVE”.
    And the person I never forget is “YOU”.
    “I LOVE YOU”

  • Qayyum Oi

    Tuhan tahu rasa hati kita. Tuhan dengar keluhan kita. Kalau kita tak lupa dia, dia tak lupa kita. Di tangan dia ada ‘kunci’. Dan, kita ada pilihan sama ada mahu dapatkan kunci itu atau tidak.

  • id wc : korang_comel

    Please Bagi Ayat Sedeyh BUat Awek Aku :’)